Служба "адно акно" Воранаўскага раённага выканаўчага камітэта:
- забяспечвае працу Воранаўскага райвыканкама па ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур на аснове заяўнага прынцыпу «адно акно»;
- вядзе тлумачальную працу даведачна-інфармацыйнага характару і папярэдняе кансультаванне па пытаннях, звязаных з ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;
- запытвае ад іншых дзяржаўных органаў і арганізацый дакументы і (або) звесткі, неабходныя для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур.
Адрас: г.п. Воранава, вул. Савецкая, 36 а, 1 паверх.
Рэжым
і графік працы:
Панядзелак 8.00-17.00.
Аўторак 8.00-17.00.
Серада 8.00-17.00.
Чацвер 8.00-20.00.
Пятніца 8.00-17.00.
Субота, Нядзеля-выхадны.
Спецыялісты службы «адно акно»:
Ярмаковіч Гражына Рамуальдаўна, тэл. 8 (01594) 4 16 59
Ждановіч Ірына Генрыхаўна, тэл.8 (01594) 4 16 27
Адказны за працу службы: галоўны спецыяліст Міхальцэвіч Наталля Францаўна, тэл.8 (01594) 2 22 55
Агульнае кіраўніцтва функцыянавання службы "адно акно" ажыццяўляе Марцінкевіч Галіна Францаўна, кіраўнік спраў райвыканкама (2 паверх, кабінет № 23, тэл. 8(01594) 2 17 24
У службе «адно акно "вядзецца прыём і ўлік апавяшчэнняў аб пачатку ажыццяўлення відаў эканамічнай дзейнасці, уключаных у пералік відаў эканамічнай дзейнасці, аб пачатку ажыццяўлення якіх суб'ектам гаспадарання ўяўляецца апавяшчэнне ў мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, зацверджаны Дэкрэтам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 23 лістапада 2017 г. № 7 "Аб развіцці прадпрымальніцтва", якія паступілі ў Воранаўскі раённы выканаўчы камітэт.
Вышэйстаячы дзяржаўны орган:
Гродзенскі абласны
выканаўчы камітэт,
Адрас: 230023, г. Гродна, вул.
Ажэшка, 3
E-mail: groblisp@mail.grodno.by
(для дзелавой перапіскі)
Рэжым работы:
панядзелак-пятніца:
8.30-13.00, 14.00-17.30
субота, нядзеля: выхадны
Набраўшы нумар 142, можна даведацца:
• аб рэжыме працы органа і графіку прыёму зацікаўленых асоб;
• аб назвах адміністрацыйных працэдур;
• аб пераліках дакументаў і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі;
• аб пераліках самастойна запытаных упаўнаважаным органам дакументаў і (або) звестак, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, не ўключаных у пералікі дакументаў і (або) звестак, якія прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі;
• аб тэрмінах ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;
• аб тэрмінах дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
• аб памеры платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, або парадку яе вызначэння;
• аб назве, месцы знаходжання і рэжыме работы вышэйстаячага дзяржаўнага органа;
• аб месцы знаходжання, нумары службовага тэлефона, прозвішчы, уласным імя, імя па бацьку (калі такое маецца), пасадзе работніка, які ажыццяўляе прыём зацікаўленых асоб;
• аб правах і абавязках зацікаўленых асоб пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
• аб парадку і тэрмінах абскарджання прынятых адміністрацыйных рашэнняў.
Парадак абскарджання адміністрацыйных рашэнняў
Правы і абавязкі зацікаўленых асоб пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур